بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh Welcome to Penyelidik Matematika | Thank you for the Visits..

Sukan ria Kadastral BM

New friendship..

Cenderahati kana bari sebuting sorang..

ni nah yang nyuruh aku awal...

Warga Kadastral..

Anything missing??

Ahli jawatankuasa..

Ingat sanang merambat pasir ah..


Jawatankuasa Kesihatan & Keselamtan..

ikut ya jua...

confirm sakit tuhut ni..

This was held last Sunday at Berakas forest reserve. Awal kali ah kana suruh datang 6.45 pagi... cMohammad lah punya angkara ni..hehe. Acara di mulai dengan senamrobik dan kemudiannya di ikuti dengan pembahagian cenderahati. So, beruntung lah kerabat kadastral serta keluarga yang hadir pagi atu...semua kana bari jamu.. Acara sukan dimulai dengan lumba makan roti tawar begula bagi kanak2 sahaja.. baik jua begula..mun nda batah kan habis kali.. bermacam2 jenis lah games yang di pertandingkan, bukan untuk kanak2 ganya untuk org basar pun ya jua.. kira siuk lah sukan ria ani, bukan nya apa.. hadiah2 nya lumayan. Imagine saja, ada yang manang gula seguni, baras wangi 10 kilo, minyak makan, omo, tisu, alat2 tulis dll. Nda nyasal datang..

Acara pagi atu memberi peluang warga kadastral untuk bersuai kenal di antara satu sama lain sekaligus mengeratkan silaturahim dan kerjasama dalam mewujudkan semangat kekeluargaan.

0 comments: