بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh Welcome to Penyelidik Matematika | Thank you for the Visits..

Thanx Cumi..

Its the 1st day of April. 4 bulan dah panya tahun ani.. nda kerasahan eh. Tapi yang ku kerasahan lappie ku ampus.... baik jua nda ku sampai menghumban dari level 3!!!! Masa ani kana admit ya... Semoga lekas sembuh dengan rawatan2 yg tertentu.. Payah ku kan mengusai gamba eh!!! baik jua ada lappie satu lagi... tapi nda kick!! boh jgn gtau... sorry girl hehehe. Eh thanx CUMI kerana bersusah payah mendapatkan a bigger size pic of my kids arah the reporter during the 60 hour at the Empire Hotel last week..

60 Earth Hour

1 comments:

Shiela Edelman said...

Hi =) I would like to inform you that I have used your image for my blog on Earth Hour =). I also linked the image to your blog. Hope it's fine. Thanks =)!